Predškoláci sa oboznámili s pojmom čas. Prostredníctvom rozhovorov a spoločného zdieľania vznikol priestor na vnímanie vlastného „časového príbehu“ – kedy sa kto narodil, v akom mesiaci a ročnom období. Postupne sa ukázalo, že čas nepredstavuje iba dni v kalendári, ale že prináša zmeny, striedanie ročných období, oslavy narodenín či významné udalosti, ktoré vytvárajú jedinečnú mozaiku života. Takto sa krok za krokom otváralo hlbšie porozumenie plynutiu času ako niečomu, čo všetkých spája, no zároveň každého odlišuje.
Spoločne s Wassilym Kandinským sa potom tvorivo vyjadrili prostredníctvom farebných kruhov, pričom každý kruh znázorňoval pocit v rôznych častiach dňa – ráno, na obed, večer i v noci, ktoré spájajú poznávanie s tvorivosťou a osobným prežívaním.






























